3 Ιανουαρίου 2011

Η Χύτρα μπήκε πάνω στη φωτιά

   Τούτη την πρώτη μου ανάρτηση την έγραψα και την έσβησα πολλές φορές. Και μόνη σίγουρη, μέχρι τη στιγμή της δημοσίευσης, είχα την πρώτη πρόταση.

  Σήμερα δεν πήγα για ψώνια κι έτσι θα ρίξω στη χύτρα ό,τι βρω στο φτωχικό μου ντουλάπι. Μερικά πράγματα (λ.χ. ένας ανείπωτος έρωτας) λήγουν άμεσα  και επείγομαι να τα μαγειρέψω για να μη πάνε χαμένα. 

Πρώτα όμως θα αφιερώσω ένα τραγούδι στη νονά του ιστολογίου μου, την όμορφη γιγαντομάνα,  την Ιφιμέδεια:

Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Αγρύπνια


Ανείπωτος Έρωτας.

Το απόγευμα χτύπησε το τηλέφωνο. Είδα το όνομά της και, περιέργως, το σήκωσα.
Κοκκίνησα από ντροπή και ίδρωσα. Δε μου συνέβη ποτέ να ιδρώσω από ντροπή μέσα στο καταχείμωνο. Νομίζω πως επανέλαβα τρεις φορές την ίδια ερώτηση παραφρασμένη.
-Κατέβηκες καθόλου στο χωριό;  (Γιατί με πήρες;)
-Είδες καθόλου τον "Βασίλη";      (Γιατί με πήρες;)
-Μίλησες τελευταία με το Χρήστο; (Γιατί με πήρες;)


Φοβούμαι μήπως με κατάλαβε. 
Μάλλον τρέμω...
Τρέμω μήπως με πήρε κατά λάθος.

Καληνύχτα


Το κορμί μια γέφυρα για τ' άστρα
Σου ανήκει.
Μη χαθείς περνώντας στα όνειρά μου.
(Άννα Δερέκα, 1949)

5 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπημένε μου φίλε,

πόσο χαίρομαι που κάνατε αυτή την αρχή. Ας πούμε κιόλας ότι να, έτσι με αυτό τον τρόπο εκπληρώνω ένα χρέος σε εκείνους που πριν πόσα, νομίζω 5 χρόνια, με παραίνεσαν να περάσω απέναντι κι εγώ και να κάνω την αρχή.
Σας καμαρώνω (ντροπή μου ε;) και είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις που δικαιώνομαι: η πρώτη σας ανάρτηση ήδη με συγκινεί τόσο κι αισθάνομαι ότι έχετε πολλά να πείτε.

Το ξέρω καλά πόσο είναι η αγρύπνια κήτος της κόλασης, όπως το τραγουδάει ο Παπακωνσταντίνου. Αυτή η αγρύπνια η δική σας ελπίζω κι εύχομαι να φέρει κάποια στιγμή έναν ύπνο γαλήνιο, ασφαλή, τέτοιον που κάνει κανείς με γεμάτο κρεβάτι. Γεμάτο από τον άνθρωπο εκείνο που εμπιστεύεσαι την καρδιά σου κι εκείνος αγρυπνά για να είσαι εσύ ήσυχος. Σήμερα, ακριβώς και ειδικά σήμερα, οι ευχές μου πιάνουν.

Σας έπηξα στη μελούρα. Φεύγω γρήγορα γιατί έχω σοβαρότατη εργασία: να σας διαφημίσω!

A.F.Marx είπε...

Kαλή αρχή
Και καλύτερη συνέχεια.
(και με την νονά-διαφημίστρια που διάλεξες, σίγουρα η συνέχεια θα είναι εφάμιλλη της αρχής)

Ανώνυμος είπε...

καλή αρχή :)

Takis X είπε...

Καλή αρχή κι απο μένα..:))))

Heionios είπε...

Σας ευχαριστώ όλους θερμά!
Άργησα αρκετά ν' ασχοληθώ με το ιστολόγιο, διότι οι εξελίξεις στη ζωή μου είναι καταιγιστικές και με κρατούν μακριά απ' αυτό.
Ακόμη άργησα, διότι προς το παρόν μού ΄ρχονται μόνο τραγούδια. Γυμνά τραγούδια. Σκέπτομαι ν' αρχίσω να τα ντύνω.
Τέλος, θέλω να πω πως τη νονά μου δέν τη διάλεξα. Αισθάνομαι πως με επέλεξε αυτή, στα πλαίσια της συνωμοσίας που θα περιγράψω στην επόμενη ανάρηση.

Σας Χαιρετώ.